ÎNREGISTRAREA ÎN SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE (SEAP/SICAP). CREARE CONT SEAP/SICAP. OBȚINERE CERTIFICAT DIGITAL.
Înregistrare SEAP/CREARE CONT SEAP
Înregistrare firmă în SEAP/SICAP
Creare cont SEAP/SICAP
Obținerea Certificatului Digital
Suport în descărcarea Certificatului Digital
Instalarea Certificatului Digital
Suport în autentificare pe platforma SEAP/SICAP
Reprezinți o Firmă și vrei să participi la licitații publice, să depui oferte pe noua platformă SEAP/SICAP?
Vrei să te înregistrezi ca și Operator Economic și să publici produse în Catalogul de produse de pe SEAP?
Ești o Instituție Publică și încă nu ai cont pe SEAP? Vrei să te înregistrezi ca Autoritate Contractantă?
Pentru asta ai nevoie să te înregistrezi pe SEAP, mai exact să îți faci un cont pe noul SEAP(SICAP). Nu știi cum? Te ajutăm noi.
Consultanții noștri vă vor oferi servicii complete și profesionale:
Vor completa formularele de înregistrare pentru dumneavoastră, vă vor solicita documentele necesare înregistrării, vă vor obține și vă vor instala un certificat digital valid pe o perioadă de 2 ani de zile. De asemenea, o să vă ofere suportul și explicațiile necesare în procesul de logare în SEAP/SICAP.